23/08/2024

La regidora d'Esports, Maica Hurtado, acompanyada pel Director General Executiu del CD Castellón, Alberto González, ha presentat aquest matí, de manera oficial, el patrocini que fa que el club albinegro porte el nom de la ciutat per tots els camps on jugue en aquesta Lliga Hypermotion, amb el lema “Castelló Capital de l'Esport”. Una presentació que es realitza en els dies previs al debut de lliga en l'Estadi Skyfi Castàlia enfront del Real Oviedo d'aquest pròxim diumenge.

 

La regidora ha recordat que “es tracta d'una mena de col·laboració que està reflectida dins del conveni de concessió de l'ús de l'estadi, que es va signar recentment entre les dues entitats, sense cost econòmic, i que permetrà mostrar l'aposta del govern que dirigeix l'alcaldessa Begoña Carrasco per recuperar el protagonisme de la ciutat com a seu d'esdeveniments esportius de primer nivell. I què millor que fer-ho de la mà del CD Castellón gràcies a la visibilitat de la seua participació de nou en el futbol professional en aquesta temporada 24/25 en la Liga Hypermotion”.

 

Aquest patrocini, que ja es va estrenar en la primera jornada de lliga, en el encontre que va disputar contra l'Eibar en terres basques, se substancia amb l'aparició del citat lema “Castellón Capital del Deporte” en el pantaló de l’equipació dels jugadors, tal com també ha apuntat la regidora responsable de l'àrea d'Esports.

 

Per a la edila “aquesta és una oportunitat immillorable de portar el compromís del govern municipal amb l'esport com a model d'una vida saludable i com a pol de generació de prosperitat per a la nostra ciutat. Una activitat que és clau també com a revulsiu econòmic, tal com podem veure a través del binomi deporte-turisme i l'impacte desestacionalitzador que deixa a Castelló gràcies a pernoctacions en hotels o despeses en restaurants i comerços”.

 

Hurtado també ha volgut insistir que “el CD Castellón és un dels millors ambaixadors de la nostra ciutat. I per a nosaltres és un orgull poder comptar amb aquesta col·laboració que fa que el nom de la nostra ciutat i eixa aposta per l'esport siga coneguda i reconeguda de llarg a llarg de la geografia nacional durant tota aquesta temporada que portarà al nostre equip a llocs tan dispars com La Corunya o Tenerife”.

 

La regidora no ha volgut tampoc desaprofitar l'oportunitat per a desitjar al CD Castellón “molts èxits en aquesta temporada que acaba d'arrancar, després de la increïble campanya que va realitzar l'any passat i que culmine amb l'ascens i retorn al futbol professional. Perquè els èxits i les alegries del club ho són també de tota la ciutat de Castelló”.

 

Per part seua, Alberto González ha destacat que “per a nosaltres és un orgull, poder portar a la ciutat per tota Espanya. Castelló té moltes possibilitats per a explotar en l'esport, no sols en el futbol. Tenim unes platges meravelloses per a tot el que és esports aquàtics, maratons, carreres populars, triatló, bàsquet i seria una oportunitat perduda no poder utilitzar al club en aquest aspecte per a intentar atraure tot aquest turisme d'esport que hi ha ara”.

 

El Director General Executiu del CD Castellón s'ha referit a la ubicació del patrocini en l'equipament de l'equip. “En aquest moment el patrocini ocupa el frontal dels pantalons i anirem veient com va la temporada, però la idea és que sempre, en totes les ciutats, vagen veient a la nostra ciutat, al nostre Ajuntament i atraure tot el que puguem per a Castelló”.