15/03/2017

Reparto programas Magalena Aeropuerto.jpg

Turisme ha realitzat una edició especial del programa de festes en anglès i s"està emetent un vídeo promocional.

El Patronat Municipal de Turisme de Castelló, al costat de l'Agència Valenciana de Turisme (AVT), Aerocas i Edeis, ha engegat una campanya de promoció de les festes de la Magdalena en l'Aeroport de Castelló, amb l'objectiu d'acostar les festes fundacionals de la ciutat a tots els turistes que cada setmana arriben a l'aeroport des de diferents països europeus.

Amb aquest objectiu, s'ha realitzat una nova edició del programa especial de festes en anglès, que està sent repartit per personal de la Tourist Info, i s'està emetent un vídeo promocional de la Magdalena en les pantalles de la terminal.

La regidora de Turisme, Patricia Puerta, ha explicat l'esforç que s'està fent per a promocionar les nostres festes, declarades d'interès turístic internacional, més enllà del nostre país. En aquest sentit ha recordat la campanya que s'ha engegat a València, coincidint amb la celebració de les Falles, "per a aprofitar l'arribada massiva de turistes a la ciutat del Turia per a donar a conèixer la Magdalena, amb els seus més de 600 actes oficials i extraoficials i el seu caràcter obert".

En aquest sentit, l'alcaldessa, Amparo Marco, s'ha mostrat convençuda que "amb una bona promoció, les festes de la Magdalena poden atraure a un important nombre de turistes europeus". Finalment, Marco ha agraït la col·laboració de l'AVT, Aerocas i Edeis i ha afirmat que "el nostre objectiu és reforçar la col·laboració amb l'aeroport per a aprofitar el seu potencial per a vendre la ciutat de Castelló com a destinació turística a Europa".