13/10/2017

L'Ajuntament i Bankia col·laboren en aquesta campanya de dinamització del xicotet comerç.

Fins al pròxim 23 d'octubre les compres en el comerç de proximitat de Castelló tenen premi. L'Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Comerç, i Bankia col·laboren en el sorteig de 6.500 euros en compres en els sis districtes de la ciutat a través de la campanya "Les meues compres… en el meu barri", que tenen com a objectiu "incentivar les compres en els comerços locals de proximitat i fidelitzar al client", segons ha explicat la regidora Patricia Puerta.

La campanya repartirà un total de 13 premis per un import de 500 euros cadascun. Sis premis es destinen a les compres realitzades en els comerços de proximitat dels sis districtes de Castelló, de manera que se sortejaran davant notari sis premis de 500 euros cadascun que hauran de gastar-se en els comerços del districte en el qual ha resultat guanyador. A més, enguany s'incorporen quatre premis de 500 euros per a les compres realitzades amb targetes Bankia i altres tres premis, també de 500 euros, a comerços participants amb TPV Bankia. En aquestes dues últimes modalitats, els guanyadors s'extrauran del suport informàtic de Bankia.

Poden participar en aquesta campanya totes les persones que realitzen compres per import mínim de 10 en algun dels establiments adherits a la marca "Castelló Comerç" fins al 23 d'octubre. Els clients han de dipositar en una urna -situada en les tinences d'Alcaldia de cada districte- el tíquet de compra juntament amb una butlleta emplenada amb les dades personals. El resultat del sorteig es coneixerà el 30 d'octubre.

Una vegada abonats els premis, el guanyador o guanyadora disposarà d'un període de set dies per a fer efectiu el premi en el districte en el qual haja sigut guanyador, que hauran de gastar íntegrament i posteriorment lliurar les factures i tíquets de les compres realitzades en el Negociat de Participació Ciutadana, Desenvolupament Comercial i Consum. Les bases íntegres de la campanya poden consultar-se en la pàgina web de l'Ajuntament de Castelló, en la pestanya de comerç i apartat de dinamització comercial o a través del portal del comerciant.

L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, va signar la renovació del conveni de col·laboració amb Bankia que permet finançar aquesta campanya de dinamització comercial el passat mes de setembre. En representació de l'entitat financera van assistir a la signatura Miguel Capdevila, director Territorial de València i Castelló, i Vicente José Miralles, director de zona Castelló Sud.

Aquesta campanya, que ha duplicat el seu pressupost en dos anys, s'emmarca dins de les polítiques municipals d'impulsar activitats de dinamització del comerç de proximitat. Marco ha subratllat l'aposta del Govern municipal, a través de la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica dirigida per Patricia Puerta per "impulsar totes aquelles accions que permeten promocionar el comerç local com a sector clau en l'activitat econòmica de la ciutat i generador d'oportunitats laborals".

Miguel Capdevila, director Territorial de València i Castelló, ha afirmat que "és una gran satisfacció per a Bankia recolzar aquesta iniciativa amb la qual es pretén dinamitzar el comerç de Castelló. És una mostra més del compromís de Bankia amb la ciutat, que és clau per al banc, i amb els comerços, un segment al que considerem estratègic".