Contractació, per procediment obert, del Servei complementari al Servei de Teleajuda Domiciliària de l'Ajuntament de Castelló de la Plana (Expte. 201/37550/2015)
Nombre d'expedient: 201/37550/2015
Òrgan de contractació: Junta de Govern Local.
Data de publicació en el BOP: 3 de novembre de 2015.
Data final de presentació de proposicions: 18 de novembre de 2015.
Data de publicació en el perfil de contractant: 3 de novembre de 2015.
OBERTURA DE SOBRES:
- Data d'obertura del sobre A (documentació administrativa), acte no públic: 25 de novembre de 2015, a partir de les 10:00 horas.
De no existir defectes u omisiones en la documentació administrativa, en la mateixa sessió i en acte públic, se procedirà a l'obertura del sobre B (documentació tècnica relativa als criteris no quantificables automàticament).
- Data d'obertura del sobre C (documentació tècnica relativa als criteris quantificables automàticament), acte públic: 2 de desembre de 2015.
- Dara última Mesa: 9 de desembre de 2015.
ADJUDICACIÓ:
- Data: 23 de desembre de 2015
- Adjudicatari: Cruz Roja Española.
FORMALITZACIÓ:
- Data: 29 de desembre de 2015.
MODIFICACIÓ:
- Òrgan d'aprovació: Junta de Governo Local.
- Data d'aprovació: 30 de setembre de 2016.
- Data de formalització: 5 d'octubre de 2016.
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA: