Tramitació
TRAMITACIÓ.
- Recepció dels suggeriments i reclamacions.
- Trasllat a les URyS per a la seua admissió, qualificació i admissió a tràmit o si s’escau esmena dels defectes o omissions que patisca en el termini de 10 dies.
- Admeses a tràmit, les URyS remetran el suggeriment, reclamació o queixa al cap del servici municipal corresponent perquè amb l’estudi previ, informe per escrit, remetent l’informe a les URyS en el termini de 10 dies.
- Una vegada rebut l'informe corresponent, les URyS remetran la contestació comprensiva de l'informe a la persona que va presentar el suggeriment, reclamació o queixa.
La resposta a l'interessat, si és possible, haurà de ser notificada en un termini no superior a 20 dies des que el suggeriment, reclamació o queixa va tindre entrada. Aquest termini no podrà ser superior, en cap cas, a 3 mesos.
No s'admetran els suggeriments, reclamacions o queixes:
- Que siguen anònimes; encara que sí que podran ser tingudes en compte a efectes interns.
- Aquelles en què s'advertisca mala fe, carència de fonament o falta de concreció en la pretensió.
- Aquelles la tramitació de les quals poguera perjudicar el dret legítim d'un tercer.
- Les que excedisquen de la competència municipal.