10/02/2012

L'Agència de Mediació per a la Integració i la Convivència Social de la ciutat de Castelló de la Plana ha superat l'auditoria externa al seu Sistema de Gestió de la Qualitat, que li permet obtenir el certificat ISO 9001:2008. El procés d'implantació ha durat dos anys i ha estat possible gràcies a la implicació i considerable esforç de tots/as els seus empleats/as.

El certificat ISO 9001 garanteix que el sistema de gestió de qualitat de AMICS s'ajusta als 8 principis de qualitat: enfocament al client, lideratge, participació del personal, enfocament basat en processos, enfocament de sistema per a la gestió, millora contínua, enfocament basat en fets per a la presa de decisió, relacions mútuament beneficioses amb el proveïdor.

Els serveis objecte de l'abast de la certificació han estat:

  • Escola d'Acollida
  • Servei d'Orientació Jurídica en Dret d'Estrangeria
  • Servei d'Atenció Social Especialitzada
  • Servei de Mediació Intercultural
  • Servei de Traducció
  • Cursos de Castellà i Valencià per a Immigrants
  • Informes d'Inserció Social
  • Informes d'Adequació d'Habitatge
  • Sensibilització

Les dues sessions d'auditoria s'han realitzat els dies 16 i 29 de novembre, la persona que ha realitzat l'auditoria externa ha expressat la seua admiració sobre l'actitud i motivació del personal així com en qualitat de servei que proporciona AMICS.