20/09/2015
El regidor d'Educació, Enric Porcar, recorda que la sol·licitud es fa via telemàtica i es presenta al costat de la documentació en el Registre.
L'Ajuntament de Castelló habilitarà un aula d'informàtica en el propi edifici Consistorial per a facilitar la tramitació de la sol·licitud de plaça escolar de 2 anys a les famílies que no puguen accedir a un ordinador per a emplenar la petició telemàtica obligatòria. El regidor d'Educació, Enric Porcar, ha explicat que "si alguna persona arriba al Registre sense el document telemàtic preceptiu se li dirigirà a la quarta planta on estarà l'aula i personal municipal per a ajudar en el tràmit".
L'objectiu d'aquesta mesura és facilitar la tramitació de la sol·licitud d'una de les 54 places de 2 anys que ofereixen els tres col·legis de la ciutat inclosos en el programa experimental impulsat per la Conselleria d'Educació: el Bisbe Climent, el Maestro Canós i l'Antonio Armelles.
El termini de presentació de sol·licituds es perllongarà del 21 al 28 de setembre. És obligatori emplenar la petició via telemàtica a través de l'enllaç que habilitarà la Conselleria d'Educació el mateix dilluns 21, imprimir la sol·licitud i registrar-la juntament amb la documentació demanada en les tinences d'Alcaldia o en el Registre General de l'Ajuntament.
Les llistes provisionals d'admesos i no admesos es publicaran en el tauler d'anuncis del centre el dia 1 d'octubre i aqueix mateix dia i el dia 2 es podran presentar les reclamacions. Una vegada resoltes, el dia 5 es publicaran les llistes definitives en el tauler d'anuncis del col·legi. El curs començarà el dia 13 d'octubre. cal recordar que és important que les famílies marquen l'escola preferent en primera opció.
Quant a la documentació, s'haurà d'aportar l'habitual en aquests processos d'admissió com el llibre de família i fotocòpia, si hi ha germans en el centre, l'acreditació del domicili de residència, el carnet de família nombrosa, etc. A mesura que l'Ajuntament reba les sol·licituds les remetrà als col·legis perquè puguen baremar les peticions.