24/05/2017

24-05-2017 Castello organitza una xarrada sobre aliments de marca blanca que omplen la cistella de la compra.JPG

La regidora de Consum, Mary Carmen Ribera, explica que l'objectiu és donar a conèixer als castellonencs que són els productes propis de les cadenes distribuidores, el seu passat, present i futur.

La Regidoria de Consum, sota la direcció de Mary Carmen Ribera, ha organitzat la conferència Marques blanques i relació qualitat preu dins del cicle formatiu I Fòrum de Consum, una xarrada oberta al públic que tindrà lloc aquest dijous a les 19:00 hores a la Llotja del Cànem.

Ribera ha explicat que "l'objectiu d'aquesta conferència és donar a conèixer als castellonencs els productes de marca blanca que omplen la cistella de la compra". Ha afegit que "la crisi ens va obligar als ciutadans a reinventar els nostres hàbits de consum i a cercar estratagemes per a estalviar en el dia a dia, i en aquest sentit, les marques blanques, és a dir els productes propis de les cadenes distribuïdores, van entrar en el radar del consumidor i van irrompre amb força en la seua estratègia d'abaratiment de costos".

La xarrada serà a càrrec de Javier Giménez Divieso, qui realitzarà un repàs de què és una marca i específicament una marca blanca, quin és el passat, present i el futur que els ofereix a les marques blanques en el nostre país.

Així mateix, el ponent indagarà sobre les marques blanques més conegudes i demandades pel consumidor, la seua procedència, les estratègies comercials de les principals cadenes de distribució i com l'elecció d'un tipus o un altre d'establiment influeix en el preu de la cistella de la compra i les oportunitats que tenim com a consumidors.