20/02/2024

20 de febrer de 2024.- La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha assistit al workshop anual organitzat per l'Associació Empresarial Valenciana d'Agències de Viatges (AEVAV) i celebrat de manera simultània a Castelló, València i Alacant. Aquesta trobada té l'objectiu d'ajuntar a professionals del sector turístic per a intercanviar experiències i exposar les novetats més interessants que puguen aportar a empreses i institucions noves idees.

Miralles ha aprofitat l'ocasió per a anunciar que des del Patronat de Turisme s'està treballant en col·laboració amb l'agència Mediterrani SL en un canal de venda en línia dirigit a agències de viatge en el qual s'oferisca d'una forma senzilla i atractiva l'oferta turística de la capital de la Plana. “La idea és que aquest canal oferisca a més de 4600 agències de viatge a nivell nacional paquets, escapades i experiències úniques. Portem mesos treballant en la proposta, que busca fer més accessible i visible tot l'atractiu de Castelló”, ha explicat l'edil.

A través de la creació d’aquest canal de venda en línia, Miralles també ha assegurat que “es pretén destacionalitzar el turisme i proporcionar als clients usuaris un sistema de qualitat i de prestacions personals que ens distingisca clarament de les ofertes habituals”. Al mateix temps, la presidenta del Patronat de Turisme ha assenyalat que un altre dels objectius és “professionalitzar els servicis auxiliars i les ofertes d'oci que complementen els viatges turístics, establint un alt estàndard de qualitat que faça més interessants i satisfactòries les ofertes que es realitzen”.