15/10/2015

equipo-trabajo-resetweekend(1).jpg

El Consistori serà el principal patrocinador de l'esdeveniment, que se celebrarà els dies 6 i 7 de novembre en Opal Events del Grau.

L'Ajuntament de Castelló segueix demostrant la seua gran implicació amb l"emprenedorisme i el foment de l'ocupació. Així, col•laborarà un any més amb l'esdeveniment ResetWeekend, que se celebrarà els dies 6 i 7 de novembre, i que ajuda als emprenedors que tenen una idea de negoci a donar-li forma fins a convertir-la en un projecte empresarialment viable.

D'aquesta manera, el Consistori castellonenc amplia la seua aportació econòmica a l'esdeveniment, elevant la quantia a 9.500 euros i convertint-se en principal patrocinador del mateix. A més, aquest fet permetrà, entre altres coses, que s'amplie el nombre de participants de 50 a 60. Les inscripcions ja estan obertes i poden realitzar-se a través de la web de Resetweekend.org.

El ResetWeekend, que arriba ja a la seua setena edició, se celebrarà en Opal Events del Grau de Castelló i reunirà a joves emprenedors que tinguen una idea de negoci de base tecnològica i, entre totes les idees presentades, se seleccionaran dues. En elles treballaran tots els participants, durant les dues jornades de treball, ajudats per un equip de mentors, que aniran marcant les pautes perquè el que tan sol era una idea, vaja prenent forma empresarial. Els aspectes a treballar seran negoci, finances, màrqueting, creativitat, estratègia empresarial i desenvolupament tecnològic.

Ali Brancal, regidora de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Castelló ha volgut destacar que "el ResetWeekend és una iniciativa que des de la Regidoria de Participació Ciutadana recolzem amb molta il•lusió perquè va destinada sobretot a fomentar el creixement de noves empreses de base tecnològica, però entre un sector molt especial de la societat com són els i les joves professionals i emprenedors".

Brancal també ha destacat que "l'Ajuntament continua sent el principal patrocinador de l'esdeveniment i enguany, per primera vegada, hem augmentat la quantia d'aquest patrocini fins a 9.500 euros perquè puga beneficiar a més persones i isquen més plans empresarials interessants del talent dels nostres joves. A més, la gran importància d'aquest esdeveniment és la possibilitat de generar relacions professionals i d'amistat entre els participants. Es tracta d'una oportunitat immillorable per a promoure el contacte entre professionals i aconseguir d'aquesta interacció la possible col•laboració en noves experiències empresarials".

Per la seua banda, Carla Tomás, vicepresidenta de l'associació sense ànim de lucre Reset Spain, organitzadora de l'esdeveniment, ha destacat que "és un esdeveniment generós, perquè d'una banda dos emprenedors es portaran a casa un projecte empresarial tangible, i la resta de participants, que hauran ajudat a fer-ho realitat, hauran après de manera pràctica com és el procés de creació d'una startup".

L'esdeveniment, amb 7 anys de trajectòria, ja ha ajudat a 13 emprenedors a materialitzar les seues idees de negoci, algunes d'elles, a dia d'avui, s'han convertit en empresa, com és el cas de Startup Fantasy, guanyadora en 2014, Artpreciate i Nosaltres Esportistes, guanyadores l'any 2012, i Housedoit, idea guanyadora l'any 2011. Uns altres dels guanyadors i participants han seguit emprenent amb altres projectes, prenent com a base la seua experiència en l'esdeveniment.