17/12/2023

El passat 7 de desembre concloïa la campanya de bons comercials més exitosa de la història de l'Ajuntament de Castelló amb un total de 9.400 bons venuts, més de 200 comerços adherits i una injecció en el comerç local de més de mig milió d'euros. Aquest compromís econòmic reflectix la decidida aposta per impulsar l'economia local, permetent als residents de Castelló gaudir de descomptes significatius en una àmplia varietat de comerços de la ciutat.

L'Ajuntament de Castelló, en col·laboració amb Confecomerç Castelló, va destinar enguany la suma de 300.000 euros, la major inversió de diners fins a la data per a l'adquisició de bons comercials. Amb aquesta xifra, la injecció econòmica en el comerç local ha sigut de més de mig milió d'euros, ja que la meitat ha sigut assumida per a l'Ajuntament en forma de bons de 20, 50 i 100 euros, i l'altra meitat pels compradors que han adquirit eixos bons i els han utilitzats en els comerços de la ciutat. Alberto Vidal, regidor de Comerç i Consum, ha assegurat que “la campanya de bons a Castelló ha sigut un èxit i ha demostrat el fort suport del consumidor al comerç de la nostra ciutat. Amb un pressupost de 300.000 euros destinats a l'emissió de bons, la iniciativa ha aconseguit distribuir més de 9.000 bons de diferents valors entre els residents”.

L'altra xifra rècord ha sigut el nombre de comerços adherits a aquesta campanya. Enguany han sigut més de 200 els que s'han registrat en la web per a poder participar, una xifra que és un èxit sense precedents, sobretot tenint en compte que l'any passat el nombre final de comerços inscrits va ser de 189. Respecte a això, Vidal ha assegurat que “la participació de més de 200 comerços en aquesta campanya subratlla la col·laboració entre el sector empresarial i la població. Aquest esforç conjunt ha contribuït significativament a revitalitzar el teixit comercial local i enfortir l'economia de la ciutat”.

Alberto Vidal ha assegurat que “estem molt satisfets amb el resultat, els comerciants ens han transmés que ha tingut una gran repercussió en l'estimulació de vendes i en l'atracció de nous clients. Aquest èxit ens motiva a continuar desenvolupant iniciatives que ajuden a potenciar i incentivar el comerç de proximitat”.

​​​​​​​