30/05/2016

Motorocasion 1.jpg

La regidora Patricia Puerta confia que la fira repetisca la xifra de 218 vehicles venuts de l'any passat.

Castelló acull del 3 al 5 de juny la quinzena edició de la Fira Motorocasión, l'esdeveniment més important que el sector de l'automòbil celebra en la província de Castelló amb 600 vehicles posats a la venda i que enguany arriba amb la novetat de donar deu quilos de menjar al Banc d'Aliments per cada cotxe venut. La regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica de l'Ajuntament de Castelló, Patricia Puerta; el director de Motorocasión, Fernando Lobón, i el secretari de la patronal Astrauto, Pablo Colón, han presentat avui el que han qualificat com a "millor aparador de vehicles seminous, des de cotxes de demostració, a quilòmetres zero, vehicles de segona mà, etcètera així com qualsevol tipus d'accessoris i serveis per a l'automobilista".

La Fira Motoracasión Castelló 2016 batrà rècords de superfície expositiva. El certamen repeteix ubicació en Refeyme, el recinte de Fires i Mercats, on ocuparà 18.000 metres quadrats dels quals uns 8.000 correspondran a expositors. Porta ha destacat que la fira "reuneix als principals concessionaris oficials, empreses de compra/venda, associacions de l'automòbil i altres representants del sector de l'automòbil, per la qual cosa es converteix en una oportunitat única per a trobar un vehicle d'ocasió".

La regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica i Ocupació confia que aquesta quinzena edició servisca per a activar el sector automobilístic de la ciutat de Castelló i abast l'èxit de vendes d'edicions precedents. Així, l'edil Patrícia Porta ha recordat que "la xifra de 22,2 vendes per cada 1.000 visitants registrada al llarg de les edicions celebrades fins avui representa un ràtio particularment destacat, que confirma l'excel·lent rendiment comercial aconseguit per Motorocasión Castelló des de la seua engegada en 2001". En 2015, es van vendre 218 vehicles, segons ha apuntat el director de Motorocasión, Fernando Lobón.

Col·laboració amb el banc d'aliments

La principal novetat d'enguany, segons ha explicat Lobón, té un marcat caràcter social. L'organització, amb la col·laboració de les empreses participants, preveu donar 10 quilos d'aliments per cada vehicle venut. "Si es repeteixen les xifres de venda de l'any passat, donarem 2.000 quilos de menjar al Banc d'Aliments", ha destacat.

El director de Motorocasión ha insistit que "en el transcurs de la mateixa, els visitants poden veure, cercar i comparar aquells vehicles que més s'ajusten a les seues necessitats, entre una oferta que es renova constantment al llarg de les tres jornades de celebració. També tenen l'oportunitat provar aquells vehicles en els quals estiguen interessats i les operacions de compra/venda poden tancar-se "in situ", ja que els compradors disposen per a açò de tots els serveis necessaris".