Contractació, per procediment obert, del servei complementaria al Servei de Teleajuda Domiciliària de l'Ajuntament de Castelló de la Plana.
Número d'expedient: 201/13-37550/2015.
Òrgan de contractació: Junta de Govern Local, mitjançant el Negociat de Contractació i Coordinació de Serveis Socials.
Data de publicació en el BOP: Dimarts, 3 de novembre de 2015.
Data final de presentació de propostes: Dimecres, 18 de novembre de 2015.
Data de publicació en el perfil de contractant: Dimarts, 3 de novembre de 2015.
OBERTURA DE SOBRES:
- Data d'obertura de la documentació administrativa (SOBRE A), acte no públic: Dimecres 25 de novembre de 2015, a partir de las 10:00 hores.
De no existir defectes o omisions en la documentació administrativa, en la mateixa sessió i en acte públic, es procedirà a l'obertura de la documentació tècnica relativa als criteris no quantificables automàticament (SOBRE B).
- Data d'obertura de la documentación tècnica relativa a los criteris quantificables automàticament (SOBRE C), acte públic: Dimecres, 2 de desembre de 2015.
- Data última Mesa: Dimecres, 9 de desembre de 2015.
ADJUDICACIÓ:
- Data adjudicació: 23 de desembre de 2015 -
Adjudicatari: Cruz Roja Española
FORMALITZACIÓ:
- Data formalització: 29 de desembre de 2015.
INFORMACIÓ ASSOCIADA: